Äntligen helg


Det var sjukt skönt att vakna idag och veta att jag inte skulle till jobbet.
Bara för att jag har känt mig så trött dom senaste dagarna och inte riktigt kry.
Trodde att jag skulle åka på en riktigt förkylning men nu verkar det ha lugnat ner sig igen.

Så idag blir det nog lite städning, tvättning av kläder osv.
Finns lite att pyssla med här hemma.
Måste självklart sätta mig och försöka komma överens med mitt nya objektiv också.
Kolla lite i min fototidning och se om jag kan lära mig något nytt.

Ikväll så blir det myskväll hemma hos mamma och pappa.
Min söta gudson ska sova där inatt så det blir kul att få leka lite med honom.
Älskling ska på bio med två kompisar så han hämtar mig efter det.

Men nu får jag fixa lite lunch innan jag tar tag i hushållssysslorna ^^

Förresten så tack alla ni som grattade mig igår och gjorde min födelsedag så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0