090321

Nu har det varit dåligt med uppdatering.
Mest eftersom jag har velat vara så mycket med älskling som möjligt nu när han har kommit hem igen.

I fredags så tog vi en dagsutflykt till staden Kalmar.
Vi var på ikea, gick runt lite på baronen (ett köpcenter) och fotade lite vid kalmar slott.
Kommer lägga upp bilder på fotobloggen sedan om någon vill kika ^^
Idag så har vi hälsat på föräldrar och farföräldrar, filmat massor med kameran.
Myst massor har vi också hunnit med såklart.

Ikväll blev det robinsson.
Tycker att det verkar blir intresant, och kommer nog följa det på lördagarna.
Har dock ingen favorit av deltagarna än.
Men tjejen som hade guldhalsband och pärlor på sig ? 
Behöver jag säga mer ?

Pratade med älskade emilia idag, hon och hennes pojke hade tänkt komma och hälsa på den helgen som jag o älskling ska till göteborg.
Så himla tråkigt att våra scheman inte passar så ofta.
Jag saknar ju dig gumman !!

Men nu ska jag springa och gosa ner mig i soffan med min babe.
Hoppas att alla har en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: cHarLie

saknar dig med darlo!

2009-03-22 @ 10:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0