Midsommarhelgen

Hoppas att alla har haft en bra midsommar !
Helgen har varit helt okej om man bortser från att jag gått runt med rinnande näsa och nyst typ 5 miljoner gånger :P
Extrem trötthet och feber har också dykt upp ett par gånger men jag hoppas att veckan som kommer nu blir bättre än den förra.
Kände mig som en zombie, både på jobbet och hemma.
Iaf så har älsklings kompis Morin från malmö varit här och firat midsommar med oss.
Har varit trevligt :)
Igår så var vi hembjudna till älsklings föräldrar på middag.
Det slutade med att vi var hemma kl 24 eftersom det skulle hinna med tre olika rätter och alla som känner min svärmor vet att det brukar ta tillräckligt lång tid att hinna med en ^^
Men hon är så snäll och maten var super god så jag ska absolut inte klaga.
Idag så ska Morin åka hem vid tre tiden, men innan dess så tänkte vi försöka hinna med att göra hemmagjord pizza och kanske gå en runda på sundet med lilla zeke :)

Men nu ska vi väl strax ge oss iväg och handla ingredienser till pizzan.
Kommer lite bilder från midsommar på fotobloggen senare idag.

Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0