Knäppt väder

Idag har jag verkligen inte förstått mig på vädret.
Det har växlat mellan kallt o varmt, klar himmel o en molnig himmel, kvav luft o blåst.
Men nu på kvällen så har det varit underbart iaf, sol och precis lagom varmt :)
Sen jag kom hem så har jag inte haft så mycket för mig faktiskt.
Promenader med vovven och en massa bus såklart ^^
Blev lite tvätt och diskning också, skönt att man kan ta tag i det ibland.
Mamma, lillebror otto och rebekah kom förbi en stund och vi var ute med wilma o zeke.
Dom busade massor så nu hoppas jag att han sover gott inatt.
Nu ska iaf jag få i mig lite kvällsmat och sen blir det väl en sista promenix med söt vovven <3

Puss på er !


En bild tagen för kanske en månad sedan :)

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0