Hi there

Hitills så har måndagen sett ut som de brukar göra.
Jag har jobbat, dock så har mamma hjälpt mig eftersom jag fortfarande inte mår bra.
Sen har jag bokat tid hos veterinären, så på fredag får lilla zeke sin 12 veckors vaccination.
Det är galet hur fort tiden går, kan knappt förstå att han redan har bott hos oss i två veckor :)

Nu är jag iaf hemma och ska äta lunch.
Sen blir det en snabb dusch eftersom vi ska hem till min syster och hälsa på en stund nu i eftermiddag.
Så då får Zeke träffa hennes hund Bigles, ska bli kul att se hur dom kommer överens men det går säkert bra.
Alla hundar som han har träffat hittils har det gått strålande med.
Men nu skriker magen efter mat.

Hoppas alla har en bra dag, bilderna från midsommar lägger jag upp senare.

Ciao !


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tackar=)

2009-06-30 @ 23:05:08
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet

hehe okej, men roligt att veta att du läser.

jag kikar in till dig med, men är dålig på att kommentera :P

kramar

2009-07-05 @ 23:38:22
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0