Förkyld och eländig

Just så känner jag mig idag.
Näsan rinner och känns svullen.
Jag nyser minst 3 ggr i timmen och huvudet känns helt borta.
Längtar så tills jag är klar med jobbet för idag och kan slänga mig i soffan.
Då ska jag vila, se på tv, och spela tv-spel.
Har blivit helt kär i älsklings "need for speed, most wanted"
Iaf så har jag varit på biblioteket och städat, är nu hemma hos mamma och pappa.
Har ätit lite frukost och vilat för att orka med resten av jobbet som jag har framför mig.
Så nu ska jag ge mig iväg och vara en duktig flicka.
Fastän jag helst inte hade velat stiga upp imorse.
Men det är otroligt vad man orkar med när man tänker på alla pengar man kan förlora om man stannar hemma :P
Hoppas att ni som läser mår bättre än vad jag gör.

Ciao !


Kommentarer
Postat av: Hajen

Krya på dig! :**

2009-06-03 @ 11:01:08
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0