Dags för jobb

Åh vad jag hatar att gå upp tidigt på morgonen :P
Jag är verkligen ingen morgon människa.
Men nu kommer pappa snart och hämtar mig och så blir det lite jobb som vanligt.
Tisdagar och torsdagar så jobbar jag ju bara på biblioteket så då är det lite lugnare.
Man slipper åka runt bland tre olika ställen.

Efter jobbet så ska jag på synundersökning eftersom jag behöver ett nytt intyg till mina övningskörningspapper.
När jag är klar med det så ska jag hem till syster, vi ska ner på stan och försöka hitta studentpresenter till lillebror och hans tjej som tar studenten nästa vecka.
Var ett tag sen vi umgicks ensamma så det ska bli kul :)
Eller haha, ja mateo kommer väl säkert vara med också och då blir det lite stökigare men roligt ändå.

I eftermiddag så kommer älskling hem från Öland :D
Jag längtar galet mycket.
Kommer slänga mig över honom och ge honom så många pussar jag bara kan ^^
Men nu måste jag sticka.
Ha en bra dag !

Ciao !

P.S Det var någon som hade kommenterat en av bilderna jag gjort om och skrivit " gjort om ljusstyrkan o kontrasten, okej"
men jag gör mer än det när jag gör om bilderna, anledningen till att det inte syns är att jag vill att det ska se naturligt ut så nu vet ni det :) D.S

Kommentarer
Postat av: cali

Hej nu har vi precis startat en tävling i vår blogg, i potten ligger ett fint smycke från oss. Var gärna med och tävla.



Direktlänk till tävlingen: http://calidesign.blogg.se/2009/may/ny-tavling.html





M.V.H. CaLi Smyckedesign

2009-06-04 @ 14:01:50
URL: http://calidesgin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0