Tidigt på morgonen

Blä för att gå upp såhär tidigt på morgonen när man är ledig :/
Men har man en lite vovve som väcker en och vill ut så får man dra sig upp ur sängen och det är ju faktiskt lite lättare när man ser den lilla svansen vifta.
Tur för Zeke att han är så söt, annars hade jag nog somnat om ^^ haha, nejdå.

Verkar som det kommer vara fint väder idag också, både skönt på ett sätt och lite jobbigt på ett annat.
Det är ju alltid trevligt med sol men när man inte kan gå mer än ett par meter utan att svettas och alla stackars hundar ligger o flämtar så är det lite jobbigt.
Jag har aldrig varit någon soldyrkare, kan inte ligga i solen och steka som de flesta andra kan.
Både av den anledningen att jag bränner mig ganska lätt med min ljusa hy och att jag helt enkelt tycker att det blir för varmt att bara ligga där.

Älskling ska ut till sina föräldrar i furuby och jobba i garaget som vanligt.
Han har lite som han vill försöka få i ordning innan han börjar jobba på det nya jobbet i augusti.
Jag och Zeke kommer nog inte följa med eftersom både Rambo (hans föräldrars hund) och Ebba (hans brors hund) är där.
Men vi får väl se hur jag känner när han ska ge sig iväg.

Nu blir det iaf frukost och lite tv :)

Ciao !







Två bilder som jag tog i början av veckan :)


Kommentarer
Postat av: allex

aww tack <3 det har vi en till som har! DU :)

2009-07-17 @ 09:48:23
URL: http://smokinphoto.blogg.se/
Postat av: allex

SV: tack för all creed för mina bilder <3 kärlek på dig! :D



jo jag håller med älskar underkläderna. men varför skulle det inte finnas till dig "/

2009-07-17 @ 11:46:06
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0