Sjukis :(


Buhu, här sitter jag o tycker synd om mig själv.
Verkar som att jag plötsligt har drabbats av någon konstig sjukdom.
Det började tidigare i eftermiddags när älskling o jag var ute med Zeke.
Kändes verkligen som att jag gick runt i en dimma och hade blivit drogad eller något.
Sjukt obehagligt :/
Sen när vi kom hem så skulle jag gå in i badrummet och benen vek sig nästan under mig.
Så det blev att lägga sig i soffan och bara vila vila vila.
Just nu så mår jag bättre men har spänningshuvudvärk som plågar mig.
Hoppas verkligen att det släpper snart för såhär vill jag inte må den sista veckan på semestern.

Nu ska jag krypa tillbaka till soffan och vila.
Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör.

Ciao !

Kommentarer
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet - efter två missfall !

Jo då men ibland har man sämre dagar.

Man kan inte vara på topp jämt :P

Kramar

2009-07-21 @ 21:37:34
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gumman då! Du får va försiktigt! Pusss lilla gumsan

2009-07-22 @ 07:51:31
URL: http://stiffy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0