Regnig söndagskväll

Men det kan ju få regna på en söndag för då är man ändå oftast bara hemma och slappar.
Vi har tillbringat dagen tillsammans med min kära mor och lillebror :)
Det blev lite övningskörning osv, hade det väldigt trevligt.

Sedan en timme tillbaka har jag befunnit mig i köket och förberett vår nya favorit rätt.
Det är en gryta med sparris, svamp, fläskfilé och en super god sås i.
Helt underbar är den <3
Så just nu står den i ugnen och vi bara längtar tills den är färdig.
Jag är super hungrig iaf ^^
Älskling sprang nyss ut för att busa lite med Zeke.
Självklart så vill våran katt Teo vara med och leka men det fick han inte så nu står han vid dörren och för ett jäkla oljud.
Förstår dock inte varför han vill ut.
När vi släppte in honom innan så var han helt genomblöt eftersom de regnade så mycket :P
Ja katter är inte riktigt kloka ibland :)
Men vi älskar vår lilla Teo ändå.

Ne nu ska jag väl gå och se om inte middagen är färdig snart.
Senare blir det kanske en skön bad men en bra bok.
Hoppas eran söndagskväll är bra.

Ciao !



Kommentarer
Postat av: Therese [ Tescho ]

Svar: Du ska ta bort allting "gammalt" som finns i front page och klistra in allting nytt från dokumentet som heter front page (som du får när du ladda ner filen för design nr 1). Dvs allt gammalt ska ersättas med de nya dokumenten i respektive kodmall (front page, entry page, category page & archive page) :)

2009-07-19 @ 21:37:26
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0