Nya tag

Imorgon så hoppas jag verkligen att jag mår bättre eftersom jag redan missat två dagars jobb pga den här jävla urinvägsinfektionen.
Men nu har jag ju fått i mig medicin så jag tror väl att besvären ska vara borta tills imorgon.
Synd bara att inte infektionen försvinner lika snabbt som besvären.

Jag jobbade ju bara två timmar idag och sen åkte jag till vårdcentralen.
Ganska snabbt så var det konstaterat att det var en urinvägsinfektion och jag fick ett recept att hämta ut.
Efter att vi varit på apoteket så blev det att åka hem och vila massor.
Var så sjukt trött och hade en massa ont :(
Soffan och tv:n var mina bästa vänner idag.
Men på eftermiddagen hade jag lovat min moster (som är på besök från stockholm) och mormor att dom skulle få komma hit på kaffe o lite fika.
Så älskling o jag hämtade dom vi kl 17 ungefär och vi hade en trevlig fikastund här hemma.
Vi pratade om att jag o babe måste åka upp till stockholm snart och hälsa på.
Vore super roligt faktiskt och kanske gå runt o fota massor ^^

Nu har jag precis suttit och redigerat bilder till fotobloggen.
Hope you like them ;)
Jag har iaf ont i axlarna och nacken efter att ha suttit här vi datorn så länge, så nu blir det nog soffan en stund och sen sängen med världens bästa älskling <3

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0