Ny design

Jag var så sjukt trött på min gamla design och när jag snubblade in på en hemsida där man kunde fixa en gratis så tackade man ju inte nej till det :)
Så den senaste halvtimmen här jag krånglat med koder osv för att få den att funka och nu gör den äntligen det !
Visst blev det fint ?
Det är en jätte duktig tjej som gjort den här och flera andra designer som man kan ta till sin egen blogg gratis.
En länk till hennes sida finns längst ner i menyn till höger om jag inte minns fel i skrivande stund.
Fick även hjälp av henne när det inte riktigt funkade i början :)

Det enda som jag har ändrat för att jag ville ha lite egen stil på det hela är stilen på texten.
Jag ville ha en som inte var så "vanlig" och jag tyckte att det här blev rätt snyggt.

Nu ska jag sätta mig och fixa med lite bilder som har tagits den senaste tiden.
Så blir det lite uppdatering i fotobloggen med :)

Ciao !

Kommentarer
Postat av: allex

nya designen var snygg :)!



sv; ja asså nu jävlar ska väggarna kläs av massa foto. vi ska även förstora upp några favoriter. vet inte om du minns gasmask.sessionen? dom bilderna ska vi antagligen förstora upp :D



hmm min mamma har tjatat om ullared så där ska vi handla hem massa ramar :D

2009-07-20 @ 10:30:51
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0