Hemma hos päronen





Hittade två rätt söta bilder på mig och älskling nu när jag satt och kollade igenom lite bilder på pappas dator :)

Nu har varit ute och gått med hundarna en lång och skön runda i solen.
Väldigt härligt måste jag säga.
Vi ska bara försöka få i oss lite mat och sen så ska jag övningsköra till braås eftersom lillebror jesper ska hem till sin flickvän.
Kvällen blir nog rätt lugn, vi funderar på att hyra alla harry potter filmerna och ha lite maraton.
Detta eftersom vi ska på bio och se den senaste filmen imorgonkväll och de vore roligt att kolla igenom dom lite innan så att man har allt färskt i minnet.
Men vi får se hur det blir, mys hemma blir de iaf :)
Nu ska jag kila, ha det så bra alla !

Ciao !

Kommentarer
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet - efter två missfall !

Åh vad söta ni är :)

Ni passar bra ihop :)



Hur gammal är ni ?

2009-07-18 @ 23:06:51
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0