Dåligt med uppdatering

Nu har det inte blivit så mycket att skriva för vi har haft lite annat för oss.
I lördags så var vi i kalmar över dagen.
Det blev att shoppa lite på ikea, mest fotoramar och andra inrednings saker.
Jag som är galen i ljus fick såklart med mig en hel kasse hem ^^  haha
Så nu har jag en massa fina ljus som kommer lysa härligt i höst.
Vi köpte två stora fotoramar som det får plats 15 små foton i :)
Sen så ska jag köpa små ramar här hemma på willys eller något för dom var verkligen inte billiga på ikea iaf.
Så nu har vi snart massor av fina bilder på väggarna.
Är super glad för jag har velat få upp mina bilder så länge men det har aldrig blivit av.

Efter att vi varit på ikea så tog vi en sväng förbi change eftersom jag behövde fler bh:ar.
Jag blev ju så lycklig när jag hittade change i göteborg i våras när vi var där över helgen.
Och ännu gladare blev jag ju när jag fick veta att det fanns en affär i kalmar också.
Så jag fick med mig tre nya snygga bh:ar hem.
Blir dock alltid lika förbannad när jag måste lägga ut så mycket pengar på bh:ar när det inte alls är dyrt för andra.
Bara för att jag har större bröst så får jag betala ca 300 kr för en bh.
Har god lust att skriva till tex HM och Lindex och fråga varför dom bara har storlekar upp till D-kupa.
Det måste finnas många som har större kupa än D.

Igår så tog vi det ganska lugnt på dagen, jag hjälpte till med en överraskning till lillebror jesper som fyller år imorgon och älskling städade lägenheten så snäll som han är <3
Sen på kvällen var vi ute och hade lite picnic på hissö med älsklings föräldrar.
Vi åt kyckling, potatissallad och vitlösbaguetter.
Super gott och jätte trevligt.
Kaffe och kaka blev det sedan hemma hos oss i lägenheten.

Idag så har jag jobbat och sen blev det att åka ut till furuby.
Snart så ska vi laga lite mat och efter att vi ätit blir det nog att vi åker hem.
Imorgon så börjar jag jobba på värendsvallen.
Ska vara där mellan tisdag och fredag.

Men nu har jag skrivit tillräckligt länge ^^  haha
Hoppas ni orkade läsa.
Kommer ju bli mindre uppdatering nu när jag ska jobba mellan 07 - 16 resten av veckan.
Men skriver ju då och då.

Ciao !


Kommentarer
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet - efter två missfall !

Hej jo det är bättre nu :) Har fortf feber men piggnar på mig mer & mer.

Så ikväll ska jag städa & byta lite gardiner & hämta ut ett paket från Ellos.

Hur är det med dig?

Kramar EMma

2009-07-27 @ 16:57:20
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet - efter två missfall !

Okej, var jobbar du ?

Jag ska börja i morgon med igen, har varit sjukskriven sen i torsdags.

Kramar

2009-07-28 @ 07:57:12
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Aha okej , men det funkar bra då?

Kramar Emma

2009-07-28 @ 15:56:21
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet - efter två missfall !

Dåligt att dom inte har större än Dkupa har aldrig tänkt på det :P

Kramis

2009-07-28 @ 19:58:41
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0