Ännu mer regn

Usch idag regnar det ännu mer :/
Hoppas verkligen att det slutar snart.
Det blir lite jobbigt att springa ut med vovven en massa korta runda bara för att man inte har något paraply.
Inte för att jag tror att Zeke skulle vilja vara ute längre i det här vädret.

Nu på morgonen så blev det lite jobb, och just nu är vi hemma hos mamma o pappa en sväng.
Skulle bara hämta lite saker som vi glömde här när vi sov över i lördags.
Tror att jag ska låna med mig några beck filmer hem.
Älskling ska ut till furuby så jag, Zeke o Teo kommer vara ensamma ett par timmar.
Och när vädret är såhär så är det ju alltid mysigt att sitta inne med lite tända ljus, en bra film och kanske en kopp varm choklad :)

Bilderna som jag redigerade igår har inte kommit upp på fotobloggen än, för jag var så sjukt trött igår när jag var färdig.
Så jag lägger upp dom senare idag.
Kanske hinner ta lite bilder till o lägga upp ^^

Annars så kommer väl dagen mest bestå av :


* Lite städning

* Tvätta

* Film

* Mys



Ciao !

Kommentarer
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet - efter två missfall !

Hoppas att det är bra idag :)?

Kramar

2009-07-20 @ 11:23:17
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0