Vårdcentralen

Snart så kommer mamma och hämtar mig.
Jag ska iväg till vårdcentralen och göra ett allergitest.
För ända sen vi skaffade våra älskade små katter så har jag varit snorig och typ nyst 15 gånger om dagen :P
Inte så bra, så idag får jag reda på om det är allergi eller inte.
Om det är så att jag inte tål dom så blir det att skaffa medicin för jag tänker absolut inte leva utan mina älsklingar.
Men tror inte det blir något problem, min farbror är också allergisk mot katter och han har tagit någon medicin så att han kan ha katt nu så.
Det blir nog bra i vilket fall :)
Men skriver och talar om läget när jag kommit hem.


Kommentarer
Postat av: stephy

tack va go du är!

2009-01-15 @ 12:31:40
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0