Upplyftande dag :)


Dagen har varit riktigt bra måste jag säga :)
Började med att ta bussen in till arbetsförmedlingen och träffa handläggaren.
Vi pratade om att jag kanske skulle kunna ta en praktikplats på ett café som kanske skulle kunna leda till en anställning senare.
Medan jag väntade på att pappa skulle komma och skjutsa hem mig så gick jag en runda på stan.
Hittade ett par snygga jeans för halva priset så dom köpte jag för 250 kr :)
Sen så följde jag med pappa och wilma och gick en promenad i skogen, väldigt härligt måste jag säga.
När jag kom hem sen så hade jag fått ett mail med erbjudande om ett jobb :D
Så i mars blir jag anställd och får jobba som städerska på hovshaga bibliotek.
Jag ska jobba 3 dagar i veckan, så det blir ju inte så mycket pengar men det är ju ändå mer än ingenting ^^
Så det är jag super glad för, och sen i eftermiddags så ringde mamma och berättade att jag ska få jobba på pappas jobb nu under sportlovet och städa.
Så det blir en del pengar månaderna framåt ändå :)
Men nu ska jag springa och mysa med min älskling för det har jag längtat efter hela dagen <3


Kommentarer
Postat av: hajen.

Oh, härligt med jobb! (:

själv söker man som en dåre utan framgång. ._.

2009-01-27 @ 21:40:54
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0