Uppdatering vårdcentralen

Jag glömde ju totalt bort att jag skulle skriva och berätta vad som hände på vårdcentralen.
Men det kan ju bero på att det inte hände så mycket ^^
Jag ska få en kallelse till sjukhuset och där så ska jag få göra ett pricktest som visar om jag är allergisk.
Fast troligen så tar det 2 - 3 veckor innan jag ska dit.
Men ska verkligen bli skönt att få reda på hur det ligger till.
Under tiden så skrev min snälla doktor ut recept på ett kortison nässpray som ska hjälpa mig med min nästäppa och allergitabletter så nu får vi väl se om dom hjälper medan jag väntar på kallelsen.

Idag så har det inte hänt så mycket faktiskt.
Älskling har varit ledig så vi har busat en hel del och tittat på ett avsnitt av morden i midsummer.
Jag älskar brittiska serier där dom löser en massa mord, för det är alltid lika svårt att försöka komma på vem som har gjort vad.
Vi har även hunnit med en lång promenad och en massa trevligt prat.
Vad vore dagarna utan dig min älskling <3
Tog några bilder när vi var ute så dom kanske dyker upp senare :)


Kommentarer
Postat av: allex

det är alexandra aka. kissi. helt pantad

2009-01-16 @ 17:00:02
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/
Postat av: stephy

va fin din blogg blivit!

och tack! :)

2009-01-16 @ 18:26:38
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0