True Love


Bara för att jag älskar bilden och det finns inget som jag älskar mer än dig <3

Nu har man precis fått i sig lite kvällsmat och nu blir det nog soffan för oss igen ^^
Ska sitta och vänta på en dokumentär på ettan som börjar kl 21:15.
Den handlar om människorna som var med på planet som kraschade i Anderna 1972.
Den heter Stranded och där berättar dom överlevande bland annat om hur de var tvungna att äta av sina döda kamrater.
Sjukt men jag gillar dokumentärer och tror att den här kommer vara bra.
Så tv tips från mig till er ^^

Imorgon så ska jag vara på arbetsförmedlingen kl 10:15 och träffa min handläggare för första gången.
Ska försöka få svar på mina frågor om alfakassa, utbildning osv.
Och när jag kommer hem så måste det absolut bli mer motion för idag så har vi inte rört så mycket på oss och eftersom jag äntligen har kommit in i att gå en runda varje dag så får jag nästan ångest när jag hoppar över en dag.




Kommentarer
Postat av: stephy

ja absolut söndagar ska vara slappa :)

2009-01-12 @ 08:55:51
URL: http://stylegbystephy.blogg.se/
Postat av: cHarLie

Påminner väldigt mkt om Alive. Ett rugbylag, som oxå kraschade o åt av sina kamrater.. :S

2009-01-12 @ 13:21:58
Postat av: Anonym

soffan IGEN...........

2009-01-12 @ 14:47:48
Postat av: Anonym

faan va söta ni är på bilden :)

2009-01-12 @ 14:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0