Tråkigt väder


Jag vet inte hur ni är, men jag har otroligt svårt för att hålla humöret uppe när det är så dåligt väder som det är idag.
Så nu sitter jag här och försöker att pigga upp mig själv med en massa bra musik :)
Dagen har jag spenderat hemma hos mamma och pappa eftersom jag inte hade lust att sitta här hemma en hel dag o glo.
Speciellt inte när det var så tråkigt väder ute.
Så lite trevligt prat med mamma är aldrig fel och att få mysa med Wilma.
Men det har tyvärr inte blivit något promenad idag, får väl se om jag och älskling orkar ta oss ut sen när han har kommit hem.
Hoppas det, för jag vill verkligen ut och röra på mig.
Men dagar som den här så behövs det lite extra motivation och det får jag om jag vet att jag kan gå runt och prata med älskling.

Hade några trevliga överraskningar i brevlådan när jag kom hem också.
Vi hade fått två nya filmer från Lovefilm.se och så hade mammas kalender kommit också.
Filmerna var "Vem satte dit Roger Rabbit" och "Pans labyrint"
Så det ska bli härligt att se dom ikväll :)

Kalendern har jag gjort till mamma på extrafilm.se
Jag tycker det finns så sjukt mycket roliga saker att skicka efter där.
Jag har massor av saker som jag vill köpa, tex canvas tavlor.
En väldigt bra hemsida tycker jag, och ett bra tips till någon som behöver köpa presenter.
Finns mycket fint att välja på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0