tackar för hjälpen

Jag har fått kommentarer om stylingprodukten som jag skrev om i mitt förra inlägg och det är tydligen inte något som man ska använda för att få volym.
Sorry !
Så det blir för mig att leta vidare på bra volym produkter.
Någon som vet något bra ?
Jag ska iaf investera i ett schampo och balsam som fungerar.

Annars så har jag spenderat eftermidaggen och kvällen med min kära mor.
Hon har hjälp mig med alla kassakort och liknande som jag fick hem med posten idag från alfakassan.
Kl 19 så begav vi oss till hennes kör där hon sjunger.
Jag funderar på att gå med nämligen.
Så nu har jag lyssnat med på en övning och så har jag tills i februari på mig att tänka över det hela.
För jag älskar nämligen att sjunga men vet inte om detta är rätt slags sång för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0