Oldie


Börjar dagen med en gammal bild på mig eftersom jag inte tagit några nya att lägga upp.
Idag så får vi se vad som kommer fylla upp timmarna tills älskling kommer hem.
Jag tänkte försöka få tag på mamma och se om hon ville följa med mig och handla lite.
Skulle behöva få hem lite frukt o grönt :)
Annars så blir det nog mest att ha tv:n som sällskap.
Får se om jag ger mig ut på en promenix ensam idag eller om jag och älskling går tillsammans ikväll.

Igår så var jag med mor o far på Kosta Outlet.
Var väldigt trevligt måste jag säga :)
Jag fick ett par mjukisbyxor av dom eftersom jag har behövt nya ett bra tag.
Eftersom sådana byxor är i stort sett det jag alltid har på mig när jag är hemma.
Jag fick även ett par riktigt skor att ha när jag är ute o går.
Träningsskor, så nu hoppas jag att det ska bli skönare att gå långa promenader och tillslut kanske även springa.
Till min älskling så hittade jag en jätte fin fred perry hoodie som han blev glad för :)
Jag hittade tyvärr inga kläder som jag ville ha, men köpte:

* 2 par öronhängen
* ett halsband
* en parfym
* och en bodylotion 

Så det var en lyckad liten utflykt :)
Men nu ska jag försöka vakna till och göra lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0