Motion

Japp nu har jag nyss kommit hem efter att ha gått en super skön runda här ute i Öjaby.
Har ju faktiskt bott här lite mer än två månader nu så det är väl dags att börja lära känna området lite mer ^^
Eftersom snön har försvunnit under natten och solen har tittat fram så var det riktigt härligt att vara ute och röra på sig.
Önskar bara att älskling kunde varit med, för han vill också komma igång med mer motion.
Men eftersom att han slutar kl 18 varje kväll så är det rätt svårt att hitta motivationen till att gå ut så sent och i mörkret.
Fast snart så tror jag att han ska byta tider och sluta kl 16 istället så då kanske det blir bättre :)

Igår så fick vi hem två filmer från lovefilm.se
Det var Tim Burtons "the corps bride" och den andra var "hairspray"
Jag tyckte att båda var riktigt bra :)
Speciellt hairspray, det var en sån film som man sitter och ler hela vägen igenom och som ger den där lyckliga känslan i magen.
Jonna är alltså mycket nöjd med sin torsdagskväll.
Ligga i soffan med sin älskling och titta på bra filmer, det kan ju knappast bli bättre.

Ikväll så blir det att åka hem till älsklings kompis Simon,
Vi ska umgås med honom och min älskade kompis Tina som jag inte sett på ett tag.
Blir antagligen bra snack, en del skratt och kanske lite film.

Men nu är jag hungrig så det är dags att ordna lite mat :)

Kommentarer
Postat av: mie

du sliter snart ut den där soffan :)

2009-01-09 @ 13:33:15
Postat av: stephy

tack så mkt! :)

jag tycker det viktigaste är att inte begränsa sig, det är oftast väldigt fint med kontraster mot ögonfärgen man har, men brunt är fint till blått och grönt :)

2009-01-09 @ 17:21:49
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Postat av: Maria

Fin blogg! :)

2009-01-10 @ 15:03:34
URL: http://soloma.blogg.se/
Postat av: stephy

tack så mkt :)

2009-01-11 @ 01:27:33
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0