Love film


Jag tänkte bara att jag skulle tipsa om en as bra hemsida för dom som älskar film :)
I julklapp så fick jag och älskling  ett presentkort på hemsidan lovefilm.se
Där kan man hitta det mesta, vilket jag tycker är roligt eftersom jag ofta gillar att titta på äldre filmer som kanske
inte alltid finns i en vanlig videoaffär. 
För att ge ett exempel så har jag beställt "vem satte dit roger rabbit"
En rolig film som jag inte har sett sen jag var liten :)
Men iaf så gör man en lista med vilka filmer man vill ha hem och så skickar dom hem dom till brevlådan.
Man får två filmer åt gången och när man sett dom så är det bara att skicka tillbaka så får man två nya.
Jag tycker det är jätte smidigt och väntar på två filmer som ska dyka upp idag tror jag ^^
Om man blir medlem så kostar det 200 kr i månaden och då får du ju se så många filmer som du bara hinner med.
Så det var tipset för dagen ^^

Nu så ska jag laga till lite lunch och sen så ska jag städa 

Kommentarer
Postat av: stephy

aww tack! smink är underbart kul! :)

2009-01-08 @ 23:02:22
URL: http://stylebystephy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0