lets start over


Just nu så är jag väldigt inne på det där med att försöka svänga om i min livsstil lite.
Den här tiden på året så är dom flesta det.
Jag vill förbättra min livskvalité. 
Inte för att jag inte är lycklig nu, det är jag.
Men det finns saker som jag vill förbättra om det handlar i stort sett bara om hur jag tänker och beter mig.
Jag är trött på alla negativa tankar som jag förorenar min kropp med.
Men jag tror att det hänger ihop med att jag inte äter rätt, inte sover rätt och inte rör på mig tillräckligt.
Så i år har jag börjat med ett nyårslöfte.
Jag ska inte dricka läsk förutom på helgerna och inte överdrivet mycket.
Tror min kropp kan behöva det efter en massa år med läskintag dagligen.
Förutom det så ska jag försöka att äta bättre och röra mer på mig.
Och jag vet att det här låter som sånt man säger på nyår och har glömt dagen efter men hittills så har jag klarat mig två dagar utan läsk och det är ganska stort för mig.
För dom andra gångerna som jag har försökt att sluta så har jag fått huvudvärk och andra abstinens liknande besvär.
Så nu får det vara slut och dags att promenera vidare in i ett bättre 2009 :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: taack :)

hihi monki får man bara inte missaa!

2009-01-06 @ 22:49:33
URL: http://hsjf.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: taack :)

hihi monki får man bara inte missaa!

2009-01-06 @ 22:49:36
URL: http://hsjf.blogg.se/
Postat av: mie

good for you det här fixar du lätt.....

2009-01-07 @ 08:30:15
Postat av: Anonym

Håller tummarna för att det ska hålla nu! Tänk på apelsiner!^^ <3

2009-01-07 @ 15:45:33
URL: http://metrobloggen.se/lovisan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0