Körkortet, here we go !

Japp nu är det absolut tid för mig att ta mig i kragen och ordna det där sabla körkortet.
Så idag har jag övningskört med mamma och lillebror (som även han övningskör)
Väldigt roligt och tycker att det går väldigt bra :)
Måste bara lära mig att inte få små panik varje gång som jag behöver göra många saker samtidigt ^^
Haha måste ju visa att jag är tjej och klarar av det.

Annars så har dagen varit väldigt lugn.
Älskling och jag kom nyss hem efter en skön runda ute i den kalla luften.
Härligt, innan vi gick ut så höll jag på att somna nämligen :P
Men nu blir det mys med babe och kanske ge sig på bonniers trafikskola på den bärbara datorn.
Måste ju börja plugga teorin nu och då är det programmet helt underbart att ha på datorn :)

Kommentarer
Postat av: allex

sv: ahh oki ^^, nej men jag bara undra :) haha så att det funka som det skulle :)

2009-01-26 @ 10:57:31
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0