I solsken med bästa vän


Idag har varit en kall men mycket bra dag :)
Har ätit bra tycker jag, gått en skön runda runt sjön med bästa vän lollo och vovven zita och annars mest tagit det lugnt.
Skulle ju dock ha klätt på mig mer innan jag begav mig in mot centrum och det fick jag lida för sen ^^
Haha men annars var det jätte mysigt att få gå runt och prata om allt och ingenting.
Tog även en hel del bilder och det känns bra eftersom det var ett tag sen jag hade något intressant att fota.
Men som ni ser på bilden är dom socker söta och då kan man inte låta bli :)
Tack för en super mysig förmiddag, du är bra <3

Kommentarer
Postat av: allex

aww tack :D ja vist kan jag hjälpa dig :D och jag säger aldrig nej till en liten slant för arbetet :) men ta min msn [email protected], så kan jag fixa det åt dig nästa vecka :) <3

2009-01-08 @ 10:34:28
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0