Drömmar


Den här veckan så har jag varit så sjukt trött.
Jag vet inte varför men undrar om det inte kan ha med alla konstiga drömmar att göra.
Jag känner mig inte alls utvilad när jag vaknar och det känns som att jag har koncentrerat mig sjukt mycket när jag sovit.
Men jag vet inte ens om det är möjligt att man blir trött av drömmar :P
Det känns så iaf så jag hoppas att jag slipper det snart.
Jag kommer in i sådana perioder ibland, och så sover jag dåligt.
Annars så brukar jag nästan aldrig drömma något särskilt.
Men denna veckan har jag drömt om familjemedlemmar och att jag fick en bebis.
Förstår inte vad allt kommer ifrån.
Men nu ska jag slänga i mig lite frukost och försöka vakna till ^^

Kommentarer
Postat av: stiffy

du kanske är graviiiid ;)

2009-01-22 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0