Den där lotto vinsten som man alltid väntar på..

Dom allra flesta människor har någon gång drömt om hur det skulle vara att vinna tex 10 miljoner på lotto.
I min familj har det varit ett populärt samtalsämne och har på senare tid blivit mer som ett skämt.
Att om man ser något som man vill ha men absolut inte har råd med så säger man: " Ja men det köper jag när vi vinner på lotto"
Satt och funderade lite på idag vad jag skulle köpa egentligen och här är några av dom saker jag kom fram till:

* Jag skulle ge pengar till min familj så att det kunde bli av med sina skulder och unna sig lite nöjen

* Jag skulle köpa en mustang till min älskling eftersom det är hans dröm att ha en sån

* Jag skulle köpa all fotoutrustning som jag drömmer om

och detta är bara ett par exempel ^^
Listan kan nog bli bra mycket längre.
Vad skulle ni köpa ?



Kommentarer
Postat av: Sandra

På 10 miljoner blir det nog en lyxig lägenhet, en helt ny garderob, en stor hylla med massa dvd.boxar och filmer, all musik jag gillar på riktiga cd-skivor, många utomlandsresor och spara till framtiden :)

2009-01-17 @ 23:01:03
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0