Världens bästa vän <3

Bara så ni vet så har jag världens bästa vän.
Emilia eller Charlie som hon även kallas :)
Hon läste mitt inlägg om dröm klänningen som inte kunde bli mer än en dröm och sen beställde hon den till mig.
Förstår ni då hur underbar människan är ? <3
Och du är inte bäst för att jag får den av dig, utan du är bäst för att du gör det bara för att glädja mig.
Ingen baktanke, utan bara kärlek.
Det är vänskap och jag försöker att vara lika underbar mot dig som du är mot mig vännen.
Saknar dig massor och du finns ALLTID i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: cHarLie

självklart darling <3 vad gör man inte för vänner?

2009-02-02 @ 22:10:56
URL: http://chaaaarliieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0