Update

Detta super söta halsbandet finns hos guldfynd för 129 kr.
Fick först syn på det i deras reklamblad som dom har skickat ut nu eftersom alla hjärtans dag närmar sig.
Blev förälskad och hoppas på att jag kommer få ett sånt av älskling.
Försökte ge vinkar om att jag ville ha det, men ni vet ju hur killar är.
Haha, man får i stort sett peka på det man vill ha och långsamt säga " jag vill gärna ha den om du har tänkt köpa nått" 
Fast tobias är rätt bra på att komma ihåg saker som jag önskat mig för länge sedan och sen glömt bort att jag vill ha, så jag brukar bli en massa glad ändå :) 
Men fastnade även för att man får sin månadssten i smycket och sånt tycker jag är charmigt :)
Så nu håller jag tummarna för att min babe fattade vad jag menade.
Annars får jag köpa det själv sen ^^


Allting gick bra hos optikern, hade dock glömt hur svårt det kan vara att lyckas få in linserna :P
Men efter ett par försök så gick det bra.
Så nu har jag endags- linser som jag ska använda när det inte är praktiskt att ha glasögonen.
Skulle ha dom inne i ca 4 timmar idag så ögonen fick vänja sig lite.
Så snart åker dom ut ^^

Idag så skiner solen också, men tror inte det blir någon promenad idag för jag är sjukt trött.
Funderar dock på att åka hem till mamma och umgås om hon är ledig.
Då blir det säkert en hel del promenad :)
Men nu tror jag att jag ska sätta mig och göra några armband, det var sjukt länge sen jag gjorde det.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm håller med dig där om killar inte alltid fattar vinken riktigt..Känns ju dumt att säga rätt ut: Det vill jag ha så köp det *blinkblink!

Man får försöka lägga in det lite fint sådär som inte är såå lätt :D



Men hoppas din älskling förstår för det var superfiiiiiint! Tittade oxå på det när jag fick reklambladet =P

2009-02-02 @ 16:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0