Snö snö snö..

Varför vill den inte försvinna ?
Jag tycker det är dags nu.
Visst så är det härligt att snön lyser upp så att det inte är så mörkt ute men nu börjar det ju faktiskt bli ljusare varje dag ändå.
Så nej tack till mer snö, men den lär väl inte försvinna på ett tag.

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.
kanske skulle övningsköra med mamma om hon hinner innan hon ska till jobbet.
Annars så får jag väl försöka underhålla mig själv här hemma.
Är så jävla trött på att bara sitta här.
Hade jag haft mitt körkort nu så kunde jag ändå tagit mig runt lite smidigare.
Men om jag vill någonstans nu så är det ju antingen skjuts, bussar eller cykla.
Cykla tänker jag iaf inte göra i snön.
Känner jag mig själv rätt så skulle jag ramla 1000 ggr innan jag kom fram till dit jag skulle ^^

Men nu blir det frukost, hoppas att alla har en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: allex

sv: haha ja johnny spelar alltid lite skumma roller, men det är så sjukt att han gör det så naturligt. liksom inte alla skulle kunnat spela edward scissorhands ;D

2009-02-12 @ 11:16:09
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/
Postat av: allex

sv: kul du osså kollar på tpm, förljt alla säsonger, själva pogrammet är kanske inte så jävla kul. men att se när dom tar bilderna och så är så sjukt inspirerande. ja asså mckay såg "gammal ung" ut tycker jag, lite nackdelen för henne. sam var ju som sagt klart sötare

2009-02-12 @ 16:03:19
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0