Slappis dag

Känner att den här dagen kommer bli en riktigt slapp dag.
En sådan dag när man varken har ork eller lust till att göra någonting.
Det är aldrig roligt att börja dagen med att säga hejdå till sin älskling som man inte kommer få se på ett par dagar igen :(
Humöret åkte ner en hel del.
Saknar honom så mycket redan, som alltid när han åker ifrån mig.
Men det är bara att kämpa sig igenom dagarna som alltid tycks bli så mycket längre när man är ensam.

Iaf så skulle jag o mamma kanske gå ut o gå idag, men det beror på om hon hinner eftersom hon börjar jobba kl 1.
Så det lär väl inte blir någon promenad idag och ingen övningskörning heller.
Var ett par dagar sen jag körde nu, så måste komma igång med det igen.
Älskling var snäll och visade mig lite igår hur han gör när han kör.
Lite tips om vad man ska tänka på osv.
Världens bästa är du <3
Men nu ska jag få i mig lite frukost, hoppas att alla har en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0