Shoppat

Idag så har tiden gått fortare eftersom jag har haft en del att göra och det kände skönt.
Är så trött på att bara sitta här hemma :/
Men iaf så var jag först med mamma och övningskörde, gick jätte bra och jag känner mig säkrare för varje gång :)
Kanske blir mer övningskörning imorgon förmiddag.
Vi var även ute på sundet med wilma och promenerade.
Väldigt skönt men det blåste dock väldigt kallt.

Efter det så kom emelie och hämtade mig.
Vi åkte ner på stan och gick runt i en massa affärer.
Man hittar ju som vanligt allting snyggt som man vill ha när man inte har råd.
Men köpte iaf två sådana halsband från guldfynd.
Ett med min månadssten i och ett med min farmors månadssten.
Hon älskade änglar och halsbandet påminner mig därför om henne.
Saknar dig farmor <3
Mitt andra inköp var en pilatesboll, tänkte använda den till att träna hemma.
Eftersom jag har så dålig rygg så blir det mycket lättare för mig att göra situps osv med den :)
Så nu ska vi se om vi inte kan få ordning på magen också :P

Sen jag kom hem så har jag mest tagit det lugnt, pratat lite med älskling i tele.
Känns så underbart att veta att imorgon kl 14:30 ungefär så är han äntligen hemma hos mig igen :D
Finns inga ord för hur mycket jag saknar honom.

Har sms:at lite med emilia och hon kommer nog och hälsar på nu på fredag.
Skulle vara jätte trevligt.
Det var ju ett tag sen vi sågs nu igen.
Du ska veta att jag saknar dig och tänker på dig gumman <3

Men nu ska jag lägga mig i soffan och mysa lite tills älskling ringer.



Emelie påminde mig om en gammal favorit låt idag när vi var ute o körde.
Hur har jag kunnat glömma Dj Mendez.
Älskar denna låten !

Kommentarer
Postat av: emelie

man får inte glömma mendez! han är kungen med pungen ju! ;) och flöm inte, J SOM I GYMBOLL ;)

2009-02-04 @ 22:35:43
URL: http://stiffy.webblogg.se/
Postat av: 0o

omg!? dj mendez? wth

2009-02-04 @ 23:20:21
Postat av: cHarLie

ja vi får hoppas att det blir det på fredag :)

2009-02-05 @ 01:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0