Optikern

Ja om en timme ungefär så ska jag ta bussen in till stan och hälsa på hos optikern.
Ska göra en synundersökning och kanske beställa linser.
Jag ska iaf kolla upp hur mycket det skulle kosta.
Oftast så har jag ju mina glasögon på mig och jag trivs väldigt bra med dom.
Men om man ska på fest eller något speciellt där man kanske har sminkat ögonen så att dom ska synas lite mer så kan glasögonen skymma det totalt.
Men vi får väl se hur det blir när jag pratat med optikern.


Annars så händer det nog inte så mycket alls idag.
Får se om jag tar en promenad när jag kommer hem sen.
är lite låg idag eftersom att älskling åkte iväg imorse och inte kommer hem förrän på torsdag.
Är så van vid att han kommer hem på eftermiddagen och lyser upp min tillvaro.
Kommer bli sjukt svårt att somna eftersom han alltid brukar ligga där jämte och hålla om mig.
Saknar dig redan så mycket min älskling <3

Men nu måste jag väl få i mig lite frukost, hoppas alla har en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0