Mys helg med baby

Här är två bilder från igår kväll.
Har min underbart fina klänning på som jag fick av emilia <3
Är så glad för den :)

Helgen har varit jätte mysig.
I fredags så kom emilia hit och hälsade på.
Hon hade med sig sin systerson och sin vovve.
Det blev fika här hemma och katterna busade hur mycket som helst med den lilla hunden.
Roligare kan det ju inte bli än att busa med en hund som är lika stor som en själv.
Haha ^^ var ganska roligt att inse att Teo var större än diezel :P
Sedan så bar det av till macdonalds där vi mumsade i oss lite mat.
Mycket trevligt måste jag säga :)
På kvällen så blev det mest film och mys i soffan.

Igår så hade vi storstädning på dagen.
Väldigt skönt att få riktigt rent, inte för att vi brukar ha det stökigt så.
Men när man verkligen vet att man har städat igenom allting så känns underbart.
Sen har man ju alltid den där nojjan i 2 dagar när man försöker hålla allting lika rent.
Lycka till om man har husdjur :P
Men just nu har vi det riktigt fint hemma iaf ^^

På kvällen så kom älsklings kompis Oskar och hans flickvän Åsa hit på lite mat och för att kolla melodifestivalen.
Jag skulle egentligen ha varit hemma hos emelie på fest, men jag förklarade för henne varför jag inte kunde komma och jag hoppas att du förstår gumman <3 
Det var iaf väldigt trevligt och kul att få lära känna ännu en av älsklings vänner :)
Dom var super trevliga och vi hade en rolig kväll tillsammans.
Melodifestivalen var ju dock inte höjdpunkten.
Världens sämsta programledare och ett helt sjukt röstnings system.
Nej, man fattade ju typ ingenting och då är det ju inte sådär kul att titta.
Men svensk som man är satt man kvar och tittade.
Klagade och tittade vidare ^^ haha

Idag så har vi varit hemma hos mamma och pappa en runda.
Dom har passat Mateo, så vi fick busa lite med honom.
Var kul eftersom jag inte träffat honom på väldigt länge kändes det som :)
Nu så ska vi bara ta det lugnt och njuta av den sista tiden innan älskling ska åka iväg igen.


Kommentarer
Postat av: cHarLie

Ja det va mys :)

2009-02-08 @ 20:04:32
Postat av: -.-

you look like an old lady

2009-02-08 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0