Mera motion


Jag sitter här och funderar på om jag ska börja gå och simma igen.
För kanske 3 år sedan så brukade jag och en gammal kompis gå och simma 2 - 3 ggr i veckan.
Det var riktigt skönt att träna på det sättet även om det var sjukt jobbigt att simma den där timmen ibland.
Men funderar verkligen på det, frågan är väl bara om jag har råd med det, men eftersom jag fyller år snart så kanske man skulle kunna önska sig ett medlemskap.
Sen är det ju att man ska orka ta sig in till simhallen också, men det har man ju bussen till ^^
Och från busstationen så är det inte många meter att promenera. 

Men nu så ska jag strax sätta mig och äta, och efter det så tänkte jag fixa ihop ett bildspel att lägga upp här i bloggen med en massa bilder :)

Kommentarer
Postat av: allex

haha gjorde exakt samma sak jag för bara nåt år sen, gick o simma med en kompis några gånger i veckan! ska faktiskt iväg o simma idag, men föredrar nog styrketräning. men sätt igång med simmning! sjukt bra träning! :)

2009-02-09 @ 10:49:39
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0