Man vågar ju knappt hoppas

Men nu är det ju faktiskt nästan igen snö kvar ute.
Igår så kom det en massa regn och sköljde bort den dumma snön så nu är det faktiskt ganska grönt ute.
Det ovant, men mycket trevligt :)
Hoppas bara att det håller i sig nu.
Alla jag har pratat med om det än så länge har varit såååå positiva och sagt: "Aja men det börjar väl snöa imorgon igen"
Och sådana tankar kan jag klara mig utan :P
Jag tänker hellre positivt och sen kan jag bli arg när snön väl kommer ^^
Dagarna som har gått sen jag skrev sist så har jag inte suttit särskilt mycket vid datorn eftersom älskling har varit hemma med feber och yrsel.
Så den mesta tiden har gått åt till att ta hand om honom och mysa.
Men idag kände han sig bättre så nu är han på jobbet och det blev plötsligt väldigt ensamt o tråkigt här hemma.

Så för att sysselsätta mig idag så har jag tänkt att ta mig upp till stormarknaden och kika in på HM och Lindex.
Är nämligen i stort behov av bh:ar så det är uppdraget för förmiddagen.
Resten av dagen så blir det nog inte något särskilt.
Vet inte när älskling kommer hem eftersom han ska med jobbet på bastukväll.
Men hoppas att alla får en trevlig dag och en trevlig fredagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0