Hemma hos föräldrarna

Nu är jag hemma hos mamma och pappa.
Övningskörde hit och det gick jätte bra.
För första gången fick jag känna på hur jobbigt det är när solen lyser rakt in i ögonen på en när man kör bil.
Det blir ju inte direkt bättre av att isen och snön reflekterar ljuset och att man kisar gör ju att huvudvärken ganska snart tränger sig på.
Men trots allt detta så gick det jätte bra och mamma går runt här och myser för att hon är stolt ^^  haha

Jag har precis slängt i mig en huvudvärkstablett och lite vatten så nu hoppas jag att det släpper snart.
Stackars älskling har feber och fick stanna hemma nu efter lunch.
Han hade feber igårkväll och jag sa till honom att han borde stannat hemma idag och vilat.
Men eftersom han mådde bättre imorse så gick han till jobbet ändå. men nu så hade han feber igen.
Så mamma o jag tvingade honom att stanna hemma o vila.
Jag vill inte att han är ute och kör bil när han känner sig febrig och yr.
Så när jag kommer hem så blir det att pyssla om honom en massa.
Tänkte köpa nått gott till honom i affären när vi kör hem sen.
Men nu så ska jag lägga mig lite i soffan och försöka besegra huvudvärken.
Hoppas alla har en bra dag i solen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har en ny blogg nu :)

2009-02-26 @ 21:23:56
Postat av: lovisa

http://lovelovisan.blogspot.com/

2009-02-26 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0