Gäster

Imorgon så kommer vi ha fullt upp hela dagen känns det som.
Vi ska först och främst åka och handla lite inför kvällen.
Vid kl 14 så kommer älsklings bror med sin fru och lilla pojke och hälsar på oss.
Det blir första gången som dom får se lägenheten så det blir roligt att höra vad dom tycker.
Jag vet att dom är ganska mycket för inredning osv.
Ska se om jag inte kan knäppa några söta bilder på lilla Milo också kanske :)
Har inte haft några bilder att uppdatera varken den här eller min fotoblogg med.
Så får ta tag i det nu när solen börjar visa sig igen.
Jag var ute och gick en underbar promenad när solen höll på att gå ner förut och man kände verkligen att våren var på väg.
Men nu när jag sitter här och skriver så ligger det några centimeter snö ute IGEN !
Man blir ju snart knäpp.

Iaf så kommer mamma hit på middag imorgon kväll.
Vi ska äta kycklingfilé inlindat med bacon och ris till.
Det är så otroligt gott :)
Efter maten så blir det melodifestivalen, härligt att mamma är med eftersom vi alltid har haft det som tradition hemma att titta på det.

Så jag tror verkligen att lördagen kommer bli lyckad :)
Hoppas att ni har det bra ni med !

Kommentarer
Postat av: Hajen

Var glad att ni bara har några cm snö. :O vi har 3-4 DM snö! :(

2009-02-27 @ 22:49:23
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0