Fredag den trettonde


Men inget hemskt har hänt mig idag.
Stackars Teo däremot har nog inte haft världens roligaste dag :P
Imorse så lämnade jag av honom på djursjukhuset eftersom det var dags för honom att bli kastrerad.
Vi har nämligen varken tid, ork eller råd att få kattungar.
Men nu är det över och han verkar må bra.
Fast när jag hämtade honom så var han ganska groggy stackaren.

Medan min lille katt var på sjukhuset så passade jag på att sticka ner till stan och handla lite inför alla hjärtans dag.
Fick med mig lillebror och hans flickvän som sällskap.
Mycket trevligt måste jag säga.
Hittade ett par roliga och söta presenter till älskling och jag hoppas att han kommer bli glad.
Vi har inga speciella planer inför imorgon annars.
Ska hälsa på lite hemma hos mormor o morfar och bli bjudna på våfflor :)
Tror att älsklings föräldrar ska komma och hälsa på här en stund med.
Så det blir nog en trevlig dag.
På kvällen så ska vi laga en god middag och bara njuta av varandra.
Några överraskningar o presenter lär vi väl hinna med under dagen också ^^
Hoppas att alla får en bra alla hjärtans dag för jag lär inte hinna skriva imorgon :)

Kommentarer
Postat av: hajen.

sv: Åh, fuskit! :o jag får pallra mig till den någon gång. (:



Hoppas du får en trevlig dag idag!

2009-02-14 @ 10:45:26
URL: http://sharkinboots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0