En bättre dag idag ?


Ja det hoppas jag verkligen, för igår på kvällen så hade jag sååå tråkigt.
Satt vid datorn eftersom det inte gick nått kul på tv.
Lekte med bilder i photoshop, som tex den som jag lagt up i detta inlägget.
En gammal bild på emelie sen när vi fotade för länge sen.
Men idag ska ska vi ses en stund, gå på stan, fika och prata så då blir det kanske lite nya bilder på henne.
Var jätte länge sen jag träffade henne så det ska bli sjukt kul :)

Men innan dess så ska mamma kom hit och hämta mig, vi ska gå ut och gå med wilma.
Skönt att börja dagen med lite motion.
Blir nog att vi går ute på sundet, så kameran kanske följer med dit också.

Kommentarer
Postat av: emelie

riktigt mysigt idag snuttan, och vissa saker gjorde det mer spännande än andra ;) haha. på lördag smäller det!

2009-02-04 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0