Dangerous Driving

Idag blev jag fakitskt riktigt förvnåad och stolt över att jag vågade mig på att köra från Öjaby till Hovshaga på motorleden.
Innan har jag alltid tyckt att det är jobbigt att köra i över 60 km men nu var jag uppe i 90 och det kändes helt okej.
Fast måste ju säga att det var lite sådär lagom kul när två långtradare körde förbi mig.
Haha, då kände jag mig ganska liten måste jag säga ^^
Men jag klarade mig hela vägen och mamma tyckte att det gick jätte bra.
Fast när vi gick ur bilen så kände jag att jag började på huvudvärk.
Det är tredje gången som det händer efter att jag har kört så det märks verkligen hur mycket jag spänner mig.
Men det går bättre och bättre för varje gång, ju mer som jag slappnar av :)
Så nu i slutet av månaden så ska jag försöka fixa en körlektion på körskolan så att dom kan korrigera om det är något som mamma lär mig fel :P haha.
Det är ju en del som kan ha försvunnit ur min kära mors minne och det gör de ju för dom flesta när man kört ett par år.
Dom där små detaljerna som man är jätte noga med i början.

Så hela förmiddagen har jag spenderat här hemma hos mamma o pappa.
Gick en promenad med mamma o wilma.
Var väldigt skönt att få prata lite med mamma, känns som det är så få stunder nu sen jag flyttade.
Även om vi inte bara pratade om roliga saker.
Vissa människor ändrar sig aldrig

Men nu kommer älskling o hämtar mig så måste sluta skriva :)


Kommentarer
Postat av: mie

vad menar du?????? skulle jag ha glömt något??? jag är ju bara 27........

2009-02-11 @ 18:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0