Dåligt med uppdatering

Jag vet att jag inte har skrivit på ett par dagar nu men jag har inte haft tid eller ork till det.
Lovar att skärpa mig snart.
Men kan iaf tala om att alla hjärtans dag var väldigt lyckad, super mysigt hade vi det :)
Jag har även jobbat måndag - onsdag på värendsvallen och städat.
Så lite pengar kommer ramla in nästa månad igen.
Inte mycket men alltid något.

Igår kväll så hade tobias magsmärtor.
Riktigt ont hade han och låg nästan dubbelvikt hela kvällen.
Tillslut så ringde vi sjukvårdsrådgivningen och frågade vad dom tyckte att vi borde göra.
Vi oroade oss för att det kanske var blindtarmen.
Men det var troligen matförgiftning, eftersom han spydde flera gånger efter det.
Han hade ätit mat på ett ställe i ryd och tyckte att maten smakade konstigt.
Sjukvårdsrådgivningen tyckte att han skulle åka in till akuten så det gjorde han vid halv 12 inatt.
Idag är han hemma och vilar, han ska vara hemma på fredag också.
Skönt att han får ett par dagar på sig att bli bättre.


Kommentarer
Postat av: mie

stackars eriksson:( hoppas han mår bättre nu ge en kram från svärmor ( fast då kanske han mår dåligt igen, hihi)

2009-02-20 @ 10:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0