Bye bye bilddagboken


Igår så fick jag ett ryck.
Jag satt och funderade på hur mycket tid jag egentligen sitter vid datorn.
För mycket tid som jag skulle kunna göra andra saker på.
Viktigare o bättre saker troligtvis.
Så igår så tog jag bort min bilddagbok.
Jag har haft den i 2 år ungefär tror jag, men eftersom jag nästan aldrig lägger upp bilder där längre så är det ju bara onödigt att ha den kvar.
Enda anledningen till att jag fortfarande använde den var för att kunna titta på bilder som mina vänner lägger upp.
Mina bilder kommer jag i fortsättningen lägga upp här på bloggen.
Bloggen kommer jag att fortsätta ha kvar eftersom jag vet att det finns iaf några personer som vill veta hur jag mår och vad jag har för mig ^^
Och jag tycker det är väldigt skönt att kunna skriva av sig någonstans eftersom jag har en hel del tankar som snurrar runt i huvudet, iaf ibland :P

Bilden i detta inlägget är en av dom ca 5500 bilder som jag lagt upp på min bilddagbok.

Kommentarer
Postat av: cHarLie

fin bild darlo :)

2009-02-11 @ 11:18:06
Postat av: mie

såååå underbar bild

2009-02-11 @ 19:01:01
Postat av: ELIN.

härlig bild!

2009-08-07 @ 15:32:04
URL: http://metrobloggen.se/ssockertopp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0