Bubbleroom

Åh jag blev helt kär när jag hittade den här klänningen på bubbleroom.se
Vill så hemskt gärna skicka efter den, men eftersom vi inte har så mycket pengar just nu så får det vänta.
Hoppas att den finns kvar sen när det ramlar in lite pengar på kontot. 
Då tror jag att den är det första jag köper :)

Dagen har varit slapp men väldigt härlig.
Mamma kom hit vid 11 tiden när jag och älskling precis ätit frukost.
Sen så blev det övningskörning ifrån Öjaby och in till centrum.
Känner mig riktigt duktig faktiskt ^^
Var inte lika stressad idag och det gick mycket bättre allting.
När vi ändå var iväg så passade vi på att springa in på Family House en stund eftersom dom har rea.
Snälla mamma köpte en söt klänning till mig och en skjorta till min babe.
Vi stack även till ica och köpte lite fika som vi sedan mumsade på när vi kom tillbaka hem.

Nu har jag och älskling precis kommit hem ifrån mamma o pappa.
Det blev att vi följde med hem på middag eftersom jag ändå behövde låna deras skrivare.
Jag skulle skriva ett personligt brev om varför jag slutade på taxi till alfakassan.
Lite jobbigt att skriva ner om allt det som var så sjukt jobbigt för några månader sen.
Men det viktigaste är ju att jag mår så mycket bättre nu :)

Glömde förresten skriva o berätta att jag var med mamma och tittade på dacke drängar på kulturnatten.
Dom är en barbershop kör och helt otroligt bra.
Man får verkligen en show när man går och lyssnar på dom.
Men nu blir det soffan med älskling, vi ska se på Constantin och mysa för imorgon så åker han till Öland o jobbar igen :(



Dacke Drängar, klicka på bilden för att få den större :)

Kommentarer
Postat av: cHarLie

va har du för storlek i en sån darlO?

2009-02-01 @ 18:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0