Besök

Ikväll så fick jag o älskling besök av Emilia (Charlie) och hennes kille kimmen.
Vi åt lite mat, pratade, kollade på tv och hade det allmänt trevligt.
Det är så skönt när man hittar ett annat par som man kan hitta på saker tillsammans med.
Vi pratade om att jag o tobias skulle åka och festa lite med dom i emmaboda.
För vi ska ändå åka dit när strippen är.
Det är en tävling med en massa bilar som älsklings kompis ska vara med i.
Så det vore ju perfekt och så kanske vi skulle kunna sussa hos dom också ^^

Annars så har dagen varit ganska lugn.
Älskling o jag tog tag i oss själva och städade hela lägenheten.
Så ännu en gång är det rent o snyggt.

Imorgon så tänkte vi försöka hinna med en bio på kvällen men annars är det inte så mycket planerat.
Jag kanske skulle träffa lollo en stund och ta en promenad.
Men ska ringa henne imorgon o kolla läget.
Nu är det iaf snart dags att krypa ner i sängen och mysa lite :)

Kommentarer
Postat av: cHarLie

Ja det va riktigt trevligt :) men helt klart ska ni ju komma hit o käka o prata innan dess :)

2009-02-20 @ 23:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0