Att älska som en porrstjärna


Eftersom jag på sista tiden fått upp mitt gamla intresse av att läsa böcker så tänkte jag passa på att tipsa om en jätte bra bok som jag läste i somras under semestern.
Jag läste dock ut den på 4 dagar eftersom den var så bra att man inte ville lägga ner den.
Den handlar om Jenna Jameson, hennes liv och hur hon blev en av de största namnen inom porrindustrin. 
Även om boken är väldigt grov så fastnar man i den och det är väldigt intressant att följa hennes väg fram till den hon är idag.

Såhär beskrivs boken på adlibris.com :

Att älska som en porrstjärna: En sedelärande berättelse berättar Jenna Jameson, tillsammans med journalisten Neil Strauss, om sitt liv. Om uppväxten på den sjaskiga undersidan av Las Vegas, om sin tid som minderårig dansös på strippklubbar och om hur hon blev porrvärldens största stjärna. Historien rymmer övergrepp, våldtäkt och mord, men det är ingen simpel gråthistoria. Den är svart som natten och motbjudande realistisk, men bitvis vansinnigt rolig. Porrindustrins nuvarande drottning berättar närgånget och uppriktigt om sexuella erfarenheter som räcker i flera livstider. 

Kommentarer
Postat av: Hajen

Håller med, kanon bra bok som bara tog någon dag att läsa! :)

2009-02-27 @ 22:50:33
URL: http://sharkinboots.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Läste ut den på 2h. Tycker att den både är rolig och tragisk. Skrattade ordentligt på några ställen.

2009-02-28 @ 13:00:20
Postat av: Anonym

Sjukt bra bok!

2009-02-28 @ 17:10:59
URL: http://lovelovisan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0