Äntligen så kommer han hem <3


Ja nu är han på väg hem.
Snart så kan jag vara i hans armar igen.
Snart så kan jag pussa på honom när jag vill.
Snart så kan vi ligga och mysa tillsammans.
Snart kan vi busa och skratta tillsammans som är så underbart :)
Har jag längtat ? 
En hel del !

Idag har jag varit ute med mor o far och promenerat.
Följde med dom hem en stund och fick lite recept av mamma.
Så ikväll blir det isterbandsgryta.
Det är super gott och väldigt enkelt att göra :)
Annars så blir det nog en väldigt lugn kväll med film och en massa mys.
Vi fick hem "The nightmare before Christmas" igår med posten så det blir nog den vi kikar på.
Tycker det är en sjukt bra film.
Men nu måste jag få i mig nått att äta så att den här huvudvärken inte utvecklas till migrän.



En av dom härliga låtarna från filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0