Another monday


Dagen började med att mamma kom och hämtade mig.
Jag skulle ut till Hovshaga och träffa kvinnan som skulle visa mig vad jag skulle städa osv på det nya jobbet som jag börjar på måndag.
Alltså att städa på Hovshagabibliotek. 
Det gick ganska fort och jag tror absolut inte att det ska bli några problem.
Golven är det mest som behöver tas varje dag.
Annars är det lite att vattna blommor osv också.
Tror att jag kommer trivas bra.
Detta är det första jobbet där jag jobbar ensam och har ensamt ansvar för att jobbet blir ordentligt gjort.
Känns lite läskigt men ändå skönt :)

Tyvärr så blev det ingen övningskörning som vi hade planerat eftersom mamma hade lite bråttom till jobbet.
Så vi tänkte att vi skulle ta det imorgon istället eftersom hon är ledig då.
När jag var hemma så träffade jag även lillebror otto som hade en kasse med kläder o lite annat till mig från hans super snälla flickvän.
Hon brukar få kläder osv av mig som jag inte använder eller som inte passar mig längre.
Så nu har vi bytt saker ett par gånger ^^
Funkar väldigt bra.
Blev så sjukt glad den här gången eftersom jag fick både kläder och ett par jätte fina svart pumps från HM som jag blev helt kär i :)
Även ett helt underbart silverhalsband  med ett hello kitty hängsmycke.
Ska ta en bild sen och visa. 

Men nu är jag hungrig så det är dags för lunch :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snällt :) Då vet vi varför han skulle ha sko storleken nu då :)

Jätte fin bild darling!

2009-02-23 @ 16:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0